Zarządzanie publiczne (studia stacjonarne drugiego stopnia)
W mocy od: 19 maja 2023
Zasady kwalifikacji
Zasady kwalifikacji
O przyjęcie na I rok studiów drugiego stopnia mogą ubiegać się kandydaci posiadający dyplom ukończenia studiów z tytułem zawodowym licencjata, inżyniera, magistra lub równorzędnym, nadanym przez uczelnie publiczne i niepubliczne.
Kandydaci na studia przyjmowani są na podstawie konkursu dyplomów ukończenia studiów.
Na studia drugiego stopnia może być przyjęty kandydat, który posiada na dyplomie ukończenia studiów ocenę nie niższą niż ocena graniczna ustalona przez Uczelnianą Komisję Rekrutacyjną w toku postępowania kwalifikacyjnego.
Kandydaci wypełniają elektroniczny formularz podania o przyjęcie na studia. Kandydaci mogą wskazać jednocześnie do trzech kierunków studiów.
Kierunki należy wskazać w kolejności od najbardziej do najmniej preferowanych. Kolejność wskazanych przez kandydata kierunków jest uwzględniana w postępowaniu kwalifikacyjnym. Przyjęcie na jeden z wybranych kierunków studiów jest równoznaczne z odmową przyjęcia na pozostałe kierunki.
Na studia drugiego stopnia może być przyjęty kandydat, który po zmianie statusu w systemie rekrutacyjnym IRK na zakwalifikowany złożył komplet dokumentów w wyznaczonym terminie.
Od kandydatów na studia drugiego stopnia oczekuje się podstawowych kompetencji informatycznych, w szczególności dotyczących wyszukiwania i gromadzenia informacji, obsługi edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego, narzędzi prezentacyjnych, a także narzędzi współpracy sieciowej i wymiany informacji, w tym komunikatorów oraz poczty elektronicznej. Kandydaci powinni przy tym rozumieć potencjalne zagrożenia związane z wykorzystywaniem Internetu i komunikacją za pośrednictwem mediów elektronicznych oraz znać podstawowe sposoby unikania tych zagrożeń.
Zobacz uchwałę rekrutacyjną: